Header AD

5UGvt

Slider

HESAP ÇEKİLİŞİ SONUÇLANDI !!


   FORTNİTE ÇEKİLİŞİ SONUÇLANDI !


Arkadaşlar bir süredir oynadığım oyunu dolaylı sebeplerden dolayı bırakmaya karar verdim.Sizler için Hesabımı çekiliş yapmak istiyorum.Sadece BU GÖNDERİYE YORUM ATMANIZ YETERLİ SALI GÜNÜ KİMİN KAZANDIĞINI BU SİTEDEN HABER EDİCEĞİM.

ÇEKİLİŞİMİZ SONUÇLANMIŞTİR

AŞAĞIDAKİ VİDEO DA KİMİN KAZANDIĞI GÖSTERDİM 

ÇEKİLİŞLER DEVAM EDİCEKTİR TAKİPTE KALIN.
               



  





ÇEKİLİŞ KAZANAN KİŞİ 



HESAP ÇEKİLİŞİ SONUÇLANDI !! HESAP ÇEKİLİŞİ SONUÇLANDI !! Reviewed by PHONIX on 11:39 Rating: 5

31 yorum

  1. En sevdiğim skinler lütfen bana çıksın

    YanıtlayınSil
  2. son gün katıldım bakalım

    YanıtlayınSil
  3. Bana vermiyende ne bilm
    -mete

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. KANKA SEN KAZANDIN HAYIRLI OLSUN

      Sil
    2. kanka valla senin bildirimin düştüde baktım sonunda çekilişten bir şey kazandım . bambiydim

      Sil
  4. fort beee oley beleş carim olcak

    YanıtlayınSil
  5. #katılıyorum hesabım çöp leş skin yok bambiyim hakedne çıkar sanada oyuna para yatıramayanlara çekiliş yaptığın için teşekkür ediyorum

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. İNSTAGRAM: redaceyt38
      FACEBOOK: ŞakirÖmer Bulut

      Sil
  6. katılıyorum 3 senedir bambi olarak oynuyorum inş bana çıkar

    YanıtlayınSil
  7. katılıyorum
    facebook Enes Balvan

    YanıtlayınSil
  8. Katılıyorum Faceboook:Onurcan Ercan

    YanıtlayınSil
  9. #katiliyorum inş bana çıkar face : https://www.facebook.com/muhammed.savas34 inş bana çıkar

    YanıtlayınSil
  10. #katılıyorum hesabım çöp leş skin yok bambiyim hakedne çıkar sanada oyuna para yatıramayanlara çekiliş yaptığın için teşekkür ediyorum,,:
    instagram: redaceyt38
    Facebook: ŞakirÖmer Bulut

    YanıtlayınSil